poniedziałek, 14 lutego 2011

Walentynkowo


Oj, jakże miło mi się dzisiaj dzień zaczął.
Listonosz dostarczył mi fantastyczne Walentynki :O)
Prześliczną karteczkę od Ilonki


I paczuchę od Coloriny, z której wyciągnęłam takie cuda, cudeńka

 

Ale i koniec dnia był wspaniały.
Po pierwsze dlatego, że na warsztatach towarzyszyła mi moja przesympatyczna sąsiadka Mysia.
Tak, tak, teraz sąsiadów, mieszkających trzy domy dalej to się przez internet poznaje :O)
Tam też spotkała mnie jeszcze jedna niespodzianka...
Kiedy powiedziałam Joli, że nieziemsko podoba mi sie jej naszyjnik, ta niesamowita kobietka ściągnęła go z sobie z szyji i zawiesiła na mojej.
Teraz paraduję w takich cudownych kwiatuszkach


Dziewczyny powiem po prostu DZIĘKUJĘ!!!! Bo i tak cokolwiek bym nie napisała będzie to stanowczo za mało.

A w sobotę świętowaliśmy urodziny mojego pierworodnego.
Oczywiście obowiązkowo torcik


Znów mieliśmy okazję podziwiać talenty artystyczne, jak i kulinarne Dorotki :O)

10 komentarzy:

Gazynia pisze...

prezenty wspaniałe, kartki przepieknie wykonane, naszyjnik cudowny, a tort... no powalający!!!

Kinga pisze...

Kiniu! Fantastyczne prezenty ten przepiśnik jest cudowny! Colorina jest niezwykle zdolna, każda jej praca to cudeńko!
Tort wygląda wyśmienicie!

Dorota pisze...

Radosne walentynki :) śliczne rzeczy dostałaś :)
A tort aż na zbliżeniu obejrzałam :)
Super!!

Aneladgam pisze...

No tort musiałabym dla Qrczaka kiedyś zrobić identyczny!!! Pomysł super!
A gratuluję Ci tylu przyjaznych dusz wokoło :) To przepiękne, jak garnie się do Ciebie dobro :)

Colorina pisze...

Kinguś cieszę się,że mogłam sprawić Ci odrobinkę radości:))
torcik jest bajeczny...gdyby nie odległość byłabym stałą klientka Dorotki:))

Mysia pisze...

Na torcik to mi ślinka pociekła ;o)
Kiniu ależ cuda dostałaś, ten przepiśnik to naprawdę nieziemski ;o)
Ja również przecudnie spędziłam czas wieczorkiem, jesteś cudną osobą o wielkim serduchu i zdolnych rączkach ;o) Do następnego razu moja droga sąsiadeczko ;o)

eda-1 pisze...

Aż nie wiem co napisać, tyle wspaniałości w jednym poście! Przepiśnik od Coloriny cudny! Historia z Mysią niesamowita, choć to już tak jest w dzisiejszych czasach, że najłatwiej poznać się przez internet - nawet z sąsiadka;)
Uściskaj Janka i złóż mu ode mnie najserdeczniejsze życzenia!!!!

Ela pisze...

ooo!!!1 same śliczności dostałaś:)

Magiczna Fabryka pisze...

Walentynki fantastyczne! Najbardziej podoba nam się Przepiśnik! Genialny! No i tort powalił nas z nóg. Zresztą już nie pierwszy! Ma dziewczyna niesamowity talent :) Pozdrawiamy :)

Nerula pisze...

Podziwiam Twoje upominki. Wszystko takie ładne , ale przepiśnik jest nieziemsko ładny, a jaki praktyczny.
Tort po raz kolejny mnie zachwyca pomysłowością , super dla małego miłośnika komputerów.