środa, 2 lutego 2011

Podaj dalej


Miałam się już nigdzie nie zapisywać. Roboty mam i tak, aż nadto ;O)
No ale co było robić, jak Grażynka tak kusiła :O)
Tym samym zgodnie z zasadami ogłaszam zabawę też u siebie.

ZASADY :
- Musisz posiadać bloga.
- Pierwsze 3 osoby, które umieszczą pod tym wpisem komentarz, w którym wyrażą chęć wzięcia udziału w zabawie, otrzymają ode mnie mały ręcznie robiony upominek, który wyślę w ciągu 365 dni.
- Osoba zgłaszająca się organizuje taką samą zabawę u siebie i tym samym daje szansę trzem osobom na prezent wykonany przez siebie.
- Każdy blogowicz może 3 razy uczestniczyć w takiej zabawie.

Znajdą się 3 osoby, które miały by chęć otrzymać jakiś mój "wytworek"??

 

7 komentarzy:

;) pisze...

TO JA PIERWSZA SIĘ ZGŁASZAM:)

Joanna pisze...

ja druga! zawsze kochałam trójki :)

april79 pisze...

i ja jestem bardzo chętna:)

Justyna pisze...

No nie nie zdążyłam :)

Gazynia pisze...

:( nie zdążyłam :(

Dorota pisze...

:((( nie zdążyłam....

Ilka pisze...

Kiniu a są nagrody pocieszenia? :) dla tych co nie zdązyli>?

śle serdeczności dla Ciebie i rodziny