wtorek, 16 sierpnia 2011

Po urlopie po raz drugi


Niespodziewanie urlop nabrał innego wymiaru.
Dostaliśmy z małżonkiem w prezencie od mojego tatula tydzień tylko dla siebie.
Wybraliśmy tygodniowy pobyt w miejscowości Bodrum w Turcji.
Chociaż od powrotu minęło już trochę czasu ja jakoś dojść do normalności nie mogę ;O)
Ale po takich widokach to chyba nie dziwota...


Tyle pozostało po jednym z siedmiu cudów świata starożytnego - Świątyni Artemidy w Efezie - kolumna, na której gniazdo uwił sobie bociek


Niesamowite wrażenie wywarło na nas Hierapolis 


oraz Pamukkale, gdzie znajdują się trawertyny wpisane na listę światowego dziedzictwa przyrodniczego UNESCO


W drodze powrotnej odwiedziliśmy fabrykę ręcznie wyplatanych dywanów.
Jako maniaczka rękodzieła wszelakiego zakochałam się w tym miejscu, gdzie napatrzeć się nie mogłam na panią, którą śmigała z tymi supełkami, że hoho


Jedna krateczka na schemacie to jeden supełek - zupełnie jak w krzyżykach ;O)


Chociaż nie jestem miłośniczką dywanów, to przyznam, że te jedwabne wyglądały niesamowicie


Oglądnęłam też pozyskiwanie przędzy z kokonów jedwabników


Ale generalnie większość czasu spędzałam tak


Może ktoś dotrwał do końca wpisu, bo dzisiaj poszalałam z długością, jak też ilością zdjęć z osobą mą ;O)

Po powrocie czekały mnie dwie niespodzianki - od Lucynki i od Aneladgam.
Ale prezentom tym poświęcę inny wpis :O)

21 komentarzy:

Alexandra pisze...

Oj jaki fajny urlop :) Widoki niesamowite i ta Twoja opalenizna :)
Pozdrawiam

yenulka pisze...

Ależ fajny prezent!! Taki tata to skarb :)

Kinga pisze...

Ależ piękne widoki:)

w związku z nitką pisze...

Kiniu, cieszę się bardzo, że wypoczęłaś :)

Myśli pisane pisze...

jakie fajne wakacje, miodzio !
a widoki faktycznie rewelacja!

Justyna pisze...

Cudne zdjęcia :) Ślicznie wyglądasz :) Pozdrawiam :*

Ela pisze...

super prezent!
widoki cudne:)

eda-1 pisze...

Co tu dużo gadać - bajeczne wakacje!!!!!!!! I fryzurka nowa:)Ściskam!

Anek73 pisze...

Piękne widoki :)

http://anek73.blox.pl

Aneladgam pisze...

Piękna kobieta na pięknej wyspie :) To cudownie, że Twój tata podarował Wam taki tydzień tylko dla siebie. Wiem jak ja się dziko cieszę, jak mój tata zostaje z moimi dziećmi chociażby na 2 godziny... Za cały tydzień to chyba bym go ozłociła :D
Cieszę się, że notesik dotarł, mam nadzieję, że się przyda, jeszcze raz gorąco Cię przepraszam, że tyle czekałaś!

lorena24 pisze...

Zazdroszczę wypoczynku w takim pięknym miejscu:)

damar5 pisze...

Przepieknie :) dreszcze przechodza i nabiera sie ochoty na taka podroz :)
Poz.Dana

morsia pisze...

Świetny wyjazd! Piękne miejsca, no a odpoczynek na leżaczku musi być przy takiej pogodzie. :)

Colorina pisze...

ale fantastyczne fotki:)widoki bajeczne:)cała ozdoba tych zdjęć to Ty we własnej osobie:))cudnie wyglądasz:))od razu widać,że wakacje się udały:))pozdrowienia i całusy:))

Yrsa pisze...

Super urlop , widoki niesamowite , prześlicznie wyglądasz i świetnie komponujesz się w białej sukience na tle ruin i trawertyn .
Podczas takiego urlopu chciałoby się powiedzieć "chwilo trwaj" ale chwila przemija niestety, na pocieszenie zostają wspomnienia i zdjęcia .
Pozdrawiam Yrsa

Jasmin pisze...

Laseczka z ciebie że ho,ho nic dziwnego że aparat męża nie stygł,fantastyczne miejsca więc troszkę pozazdroszczę jak pozwolisz.
Podaj mi swoją pocztę? to coś przyfrunie. Pozdrowienia cieplutkie

Weronika pisze...

aż miło pooglądać a co dopiero zobaczyć na własne oczy ....aj zazdroszczę ;)

Marina pisze...

Wyglądasz kwitnąco! Białe chyba solne pagórki zrobiły na mnie piorunujące wrażenie, jakbyś na śniegu była;) I robótkowych akcentów nie mogło zabraknąć - jesteś pozytywnie stuknięta:)

ann_margaret pisze...

Wspaniałe widoki, fajnie że wypoczęłaś! I te dywany - cuda!!

malgorzata-p17 pisze...

widać że fajnie wypoczęlaś Kiniu:) pozdrawiam

Dendrobium pisze...

Ja tam mogę takie zdjęcia oglądać do bólu. Cudne fotki, Ty ślicznie wyglądasz, a urlopu, cóż ... zazdroszczę ...
Pozdrawiam serdecznie!