piątek, 26 sierpnia 2011

Długi wpis, szybka niespodzianka ;O)


Dzisiaj będzie o moich naparstkach. Nie jest ich zawrotna ilość, niemniej jednak, jak na mnie, zdjęć będzie sporo ;O)
Wszystko zaczęło się, jakieś 2 lata temu, od tego pierwszego :O)


Choć w moim przypadku właściwie od dwóch, bo do czerwonego, dostałam gratis niebieskiego ;O)


Potem pojawiły się dwa rodzime - krakowskie


Następnie od tatula dostałam sztukę nabytą w Arłamowie - malutka mieścina, nic tam właściwie nie ma, a naparstek i owszem


Podczas wakacji w Grecji, na wyspie Kos, upolowałam kilka


Są też francuskie, też zdobyte przez tatula


Bułgarskie od pani Joli


Tunezyjskie też od taty


Greckie - tym razem Rodos - nie inaczej jak od taty ;O)


Kolejny polski akcent - Zakopane - chyba nie muszę mówić od kogo :O)


Sycylijskie - haha...nie inaczej, jak od tatula


Warszawskie - przyjechały razem z siostrą


Znad Bałtyku - tak, tak, też od taty


Z Turcji przyjechała, już ze mną, dość spora ilość :O)
Tutaj polowanie w większości przeprowadzał mój ślubny ;O)
Z motywami tureckimi


Z miejscowości Bodrum, w której spędzaliśmy urlop


oraz z wycieczki do Efezu


i Pamukkale


Dorotka też o mnie pamiętała i dostałam śliczny naparstek prosto z Hiszpanii


I jak na razie ostatni, świeżutki, otrzymany od teściowej, której koleżanka zwiedzała w wakacje Litwę :O)


Wszystkie siedzą sobie na półeczce, póki co brązowej, ale przypuszczalnie przy najbliższym remoncie i ją będzie czekała drastyczna zmiana ;O)



A teraz niespodzianka dla fanek naparstków.
Będzie szybka, bo tylko do 1 września.
Losowanie 2 września.
A co będziemy losować??
Naparstki z oliwkami w ilości sztuk 2


Chętnych zapraszam!!!
Zasady jak zwykle :O)

46 komentarzy:

Myśli pisane pisze...

o , jaka fajna niespodzianka.
to ja się pierwsza ustawię.
Masz pokaźną kolekcję, ale jeszcze dużo miejsca do zapełnienia ;-)
chętnie pomogę ;-)

piegucha pisze...

Dziękuję za wpis! Wiem, ze nieco wymusiłam go:P Naparstki fajowe! I każdy jak widze ma swoją historię:) I widzę, że nawet z okiem szczęścia z Turcji masz:P
Na rozdawajkę oczywiscie, ze sie zapisuje! A kolejne naparstki proszę pokazywac na bieżaco!
Pozdrawiam
Anka

Lucyna pisze...

Dobrze wiedzieć, co kolekcjonujesz ;). Powiem Ci, ze taka półeczka fajnie by wyglądała w mojej przyszłej pracowni, dlatego od czegoś trzeba zacząć i może szczęście sie do mnie usmiechnie i te oliwki będą moje ;)

Pozdrawiam

Renewarte pisze...

Naparstki boskie są! :) I może by się tak ustawić w kolejce po nie? A czemu nie!

brzydula13 pisze...

Masz bardzo ciekawą kolekcję :) Moja póki co skromniutka... ale może wygram i się powiększy?
Pozdrawiam

w związku z nitką pisze...

Nareszcie się doczekałam tej publikacji :) USTAWIAM SIĘ PO NAPARSTEK :)

xgalaktyka pisze...

Hmm....wspaniałości :)
Moja kolekcja ,liczy dopiero kilka sztuk...ale liczę że wkrótce będzie ich więcej:)
I ja się ustawiam w kolejce Kiniu :)
Pozdrawiam serdecznie:)
Kasia

CyberJulka pisze...

Ale liczna kolekcja! No i taka różnorodna! Najbardziej podobają mi się srebrne naparstki - z czajniczkiem, papugą i sową! Z przyjemnością wezmę udział w Twojej zabawie, tym bardziej,że mam tylko jeden, standardowy naparstek! Pozdrawiam!

Maria pisze...

niezla kolekcja ! a ja mialam dzisiaj zanabyc tutejszy naparstek do planowanej rozdawajki hi hi, ale niestety przemoczenie do suchej nitki mi to uniemozliwilo;)

El. pisze...

Kochana :)- rzadko biorę udział w takich zabawach, ale tu u Ciebie nie mogłabym opuścić.
Tym bardziej, że od Twojego naparstka zaczęło się moje zbieranie.
Zgłaszam się i ściskam Cię bardzo mocno.
Buziaki :)
Ela

Mysia pisze...

Ja tu tak u koleżanki z kompa z doskoku wchodzę bo neta u mnie brak, a tu sąsiadka cuda rozdaje ;o0 To i ja się chętnie zapiszę ;o)

Anek73 pisze...

Fajnie mieć takiego tatę :) Na rozdawjkę oczywiście się zapisuję. I muszę Ci ogromnie, ogromnie podziękować - to własnie dziś dzięki Tobie dowiedziałam się, że "dzbanuszek", który mi Mama przywiozła dwa lata temu z Portugalii jest NAPARSTKIEM!

http://anek73.blox.pl

damar5 pisze...

O jakie cudne ,szczegolnie te czajniczkowe :)
Na niespodzianke sie oczywiscie pisze bo te oliwkowe sa rownie sliczne :)
Poz.Dana

madziula pisze...

ja nie chcę naparstka :)
Ale Twoja kolekcja jest cudowna!!!! Te naparstki są takie niebanalne ze smaczkiem - super!!!

moteczek pisze...

Cudne są Twoje naparstki; wspaniała kolekcja, niesamowicie interesująca:))
Pozdrawiam

Haft i Patchwork pisze...

Strasznie masz dużo tych naparstków i fajna ta półeczka na nie. Tata super. Chętnie się zapiszę na candy:)

Marina pisze...

Już ci dziś mówiłam w twarz:) ale i na klawiaturze wystukam: francuskie dzbanuszki i turecki kufel są the best! Fanką naparstków nie jestem więc nie zajmuję miejsca chętnym, poczekam na inną rozdawajkę;)

Chaga pisze...

Imponująca kolekcja :) Z przyjemnością bym przygarnęła, bo choć mam tylko jeden to od czegoś trzeba zacząć kolekcję.

Mika pisze...

i JA STAJĘ W KOLEJCE.NA RAZIE MAM 15 I MAM NADZIEJĘ ,ŻE NIEDŁUGO LICZBA WZROŚNIE

Igraszki z włóczką pisze...

hej Kiniu, muszę się pochwalić, że dostałam od córki naparstek z Majorki, taki mój mały talizman :) i jakbym mogła się nie zapisać, pozdrawiam gorąco, małgosia

MalgosiaW pisze...

Zapisuję się do zabawy i staję do kolejki... :)) może szczęście dopisze. Małgosia W. http://wrzosowespelnieniemarzen.blogspot.com

Anja pisze...

Ja nawet nie wiedziałam, że naparstki mogą być takie cudne! Mam jeden - zwykły taki, po mojej mamie jeszcze. A tu takie różniste piękności. Chciałabym choć jeden taki mieć i dlatego tu staję.

ThimbleLady pisze...

ja fanka i kolekcjonerka naparstków (o czym świadczy nawet mój nick w blogosferze) ustawiam się w tej kolejce z nieukrywaną nadzieją na uśmiech losu i wygraną w tym niezwykłym candy, tym bardziej, że oliwek w mojej kolekcji brak
słonecznie pozdrawiam fankę naprastków
ThimbleLady
http://e-fectyinspiracji.blogspot.com/
ps. piękne masz okazy naparstków, z maleńką zazdrością na nie spoglądam :)

Yrsa pisze...

Od razu zaznaczam ,że nie biorę udziału w candy , widzę tu sporą grupę fanek i kolekcjonerek naparstków , dlatego oddaję im pierwszeństwo.
Obejrzałam kolekcję i jestem pod wrażeniem , ciekawe i miłe hobby Kiniu , pięknie wyeksponowane zbiory są też dekoracją .
Mam kilka faworytów np. sycylijskie .
Uznanie dla Taty , współtwórcy kolekcji .
Pozdrawiam Yrsa

Magda pisze...

Taka maleńka rzecz a cieszy... tak właścicielkę jak i nas podglądaczy :) Mieszkam na Słowacji więc jak jakiś upatrzę to dorzucę do Twojej kolekcji:) Pozdrawiam M.

Alqni pisze...

Piekna kolekcja, jestem pelna podziwu dla osob które maja pasje-Ty masz ich kilka. Gratuluję!!!

Kraina niezapominajek pisze...

Śliczne te naparstki i chętnie taki z oliwką przygarnę jeżeli szczęście mi tylko dopisze :)
Pozdrawiam

mamuska73 pisze...

ja mam tylko kilka naparstkow,kupionych ot tak sobie,bo sie podobaly
ale chetnie przygarne jeszcze jeden do mojej mini kolekcji

Ula pisze...

jesli chodzi o moje naparstki to mam bardzo bardzo skromnie i nawet nie nazwalabym tego kolekcja ale chetnie powiekszylabym moj zbior o taki oliwkowy wiec zapisuje sie z mila checia
pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie na candy (do 30 sierpnia)
Ula

Dorota pisze...

Kiniu, masz piękną i pokaźną kolekcję naparstków! :)

LavInArt pisze...

Przepiękna kolekcja... ustawię się w kolejce, bo nie ukrywam, że pozazdrościłam Ci troszkę :)

Zula pisze...

Imponująca kolekcja! Może ten z oliwką zapoczątkuje moją? ;) Pozdrawiam

eda-1 pisze...

Niesamowita kolekcja! Takich okazów to jeszcze nie widziałam! Podziwiam! W kolejce ustawiać się nie będę, żeby nie zajmować miejsca jakiejś osóbce równie zakręconej na punkcie naparstków co TY:)))))

Colorina pisze...

jaka przepiękna kolekcja:))będę pamiętać o Tobie i o Twoim fantastycznym hobby:))

ann_margaret pisze...

Fantastyczna kolekcja!! Najpiękniejsze są te z dalekich podróży, francuskie i tureckie - cudne!
Półeczka też jest wspaniała, sporo pomieści - można się zapytać, gdzie udało Ci się taką dostać?:)

Ja zaczęłam zbierać naparstki jakiś miesiąc temu zaledwie:), zaczęłam kolekcję od Wieliczki i Krakowa właśnie:)
Z chęcią ustawiam się po naparstek oliwkowy, a post z moją kolekcją i informacją o candy jest tutaj:

http://annmargaretsdaisies.blogspot.com/2011/08/nowe-zbieractwo-naparstki.html

Justyna pisze...

Super kolekcja :) Chętnie zapiszę się na ten cudny naparstek :) Pozdrawiam Maleństwo :*

Aleksandra pisze...

Gratuluję przepięknej kolekcji.

rhodiana pisze...

Oglądając Twoją kolekcję, aż chce się założyć swoją... zatem stają w kolejce po swój pierwszy naparstek :)

Anonimowy pisze...

Jaaaaaki cudny. Ustawiam się w kolejce.
quitemaxwork@wp.pl
Pozdrawiam
Magda

summer21 pisze...

chętnie skorzystam. Pierwszy raz zdobylam naparstek na tegorocznych wakacjach i z przyjemnoscia startuje po kolejne:)

Unknown pisze...

naparstki super wiec staje w kolejce:-)))

Anonimowy pisze...

WoW ! ile naparstków , ja się zapisuję , ten naparstek jest śliczny

magdowo pisze...

Naparstek fantastyczny.
Czy można go używać, czy przeznaczony jest tylko do kolekcjonowania?
Z wielką przyjemnością dopisuję się do kolejki po cukierasy.
Tak czy siak, kolekcję czas zacząć!
Pozdrawiam serdecznie.
http://magdowo-pasje.blogspot.com/

Aneladgam pisze...

Załamałam się, że tak się zagapiłam ;( Wszystko przez to ****** przedszkole ;(

Lenka pisze...

WOW! Zachwycajonca kolekcia naparstków!

Unknown pisze...

Alez masz fantastyczna i oryginalna kolekcje naparstkow.Pozdrawiam.