poniedziałek, 10 maja 2010

Przydomowo


Z robótek nie ma co pokazywać, więc żeby Was czymś zająć kilka kwiatków z mojego ogródka.
Tulipanek, który długo się męczyl i nie mógł pokazać swojego kwiecia, ale jak juz pokazał, zaskoczył mnie kolorem
I troszkę bzu, młode drzewko jeszcze, to za dużo kwiatów na nim nie ma, ale za to jak pachną... 
I jeszcze na skalniaczku zakwitły takie maleństwa, za to w wiekszej ilości...ale jak się nazywają, nie mam pojęcia 

 Weekend szykuje sie niesamowicie sympatycznie i twórczo, już się nie mogę doczekać...ale póki co ...sza :0)

10 komentarzy:

Ela pisze...

pięknie wiosennie masz:)
a zapach bzu cudny jest!!!:)

Dawid Trzepizor pisze...

Widzę, że wiosna w pełni :) Zapachy bzu to już niebawem i też na nie czekam :) Co do skalniaczków to floksy szydlaste :)

eda-1 pisze...

Piękne masz kwiaty. Ja szczególnie kocham bzy:)
A weekendu też już nie mogę się doczekać:))))

Sztuka Splotu pisze...

Kolor tulipana rewelacyjny!!! Uściski :)

emade76 pisze...

Ale kwieciście! Koło mojego bloku rośnie kilka krzaków bzów i jak chodzę na spacery z Hrabią, to upajam się ich cudnym zapachem :)

yenulka pisze...

Jakie sza, jakie sza :)
Dawać tu szczegóły robótkowe :)

Przyszłam dopytać, na jakie Ty kochana spotkania robótkowe jeździsz do stolycy o 4.30 rano :)

Kinia pisze...

A no z Krakowa pociągiem o 6.00 ale wstac trzeba juz przed 5 :)
A jeżdziłam na dni kraftu i ostatnio na festiwal artchanel...ktory został odwołany :)
A szczegółów nie zdradzę...żeby nie zapeszyc ;)

Kinga pisze...

Kiniu, piękne te Twoje kwiaty, a te maleństwa cudne:) I co umiesz robić fajne zdjęcia:) Zdolna z Ciebie kobitka, same cuda te Twoje rączki robią.

kriss pisze...

No proszę bzy bardzo bardzo lubię zazdroszczę ogórdka serdecznie pozdrawiam dziergajacy kriss

Nerula pisze...

Jak ja zazdroszczę ogródka. Pięknie tam masz i tak ślicznie wszystko kwitnie .