niedziela, 20 stycznia 2013

Kolejne egzemplarze


Naparstków oczywiście :O)
Trochę ich się znów nazbierało.
Jak pisałam w paczuszkach od Ani oraz od Yrsy znalazłam coś jeszcze.
Były to właśnie te śliczne maleństwa.
Od Ani, a dokładniej od jej córki Oli. Olu bardzo dziękuję :O)


od Yrsy


i od mojego taty - marokańskie


i z innych stron świata, zakupione w ....Katowicach


Taki przyjechał do mnie z Grecji - dzięki Asiu :O)


W M1 przed świętami było stoisko ze starociami, a ja wygrzebałam to


Reszta to już kupione w sieci


Na razie tyle...półeczka zapełniona, trzeba poprosić tatula o nową :O)

10 komentarzy:

Joanna pisze...

O matko, jakie cudne!!!!!! Nie masz przypadkiem powtarzających się egzemplarzy, żeby się wymienić?

Kalliope pisze...

Piękna kolekcja! Możesz zdradzić ile masz już egzemplarzy? To już chyba prawdziwe muzeum naparstków!

Magda (Igła) pisze...

Śliczne cudeńka. Jak u siebie znajdę to też kupie. Mam już zamówienie od szwagra, który też zbiera naparstki. Jak jesteśmy gdzieś na wakacjach to zawsze mu przywozimy naparstki:)

Chranna pisze...

Kiniu, imponujący zbiór. Poproszę tylko o niewielkie sprostowanie: naparsteczek nie ode mnie, a od mojej Olki :) Nie pozwoliła mi uiścić... :D

joanna:) pisze...

Pokaźna kolekcja :) ślicznych naparstków :) Pozdrawiam

Mariola Wichrowska pisze...

Śliczna kolekcja :) Każdy jest wyjątkowy :)

Elunia pisze...

kolekcja prawdziwych smakoszy

Karolina pisze...

niezła kolekcja :) gdzie ty to wszystko mieścisz :)

Lothluin pisze...

Cudeńka! Zebrane razem. Musza tworzyc niesamowity widok :) te ostatnie sa naprawde oryginalne!

Agnieszka pisze...

Aaależ cudnych miejsc na tych naparsktach! I o ileż się kolekcja rozrosła! Super :)