czwartek, 3 marca 2011

Miało nie być więcej


Kiedy pierwszy raz robiłam kolczyki wzorowane na tych Koroneczki pomyślałam sobie, że nigdy więcej ich nie zrobię.
Ileż razy się przy nich pomyliłam, nie mogłam w centrum umieścić koralika...eh...nerwów mi zszargały wtedy pięknie.
Ostatnio koleżanka poprosiła mnie o takie....cóż było robić :O)
Zacisnęłam zęby i....


zrobiłam w zasadzie od ręki, nawet koralik się wrzucił w środeczek ;O)
Chyba musiałam "dojrzeć", żeby je wreszcie zrobić porządnie :O)

20 komentarzy:

Ela pisze...

śliczne!!!!:)
kiedyś sobie podpatrzę jak można

Magiczna Fabryka pisze...

No i dobrze, że jeszcze raz spróbowałaś, te są prześliczne! Pozdrawiamy :)

Iza pisze...

Piękne!

eda-1 pisze...

Piękny wzór, a kolczyki wyszły cudnie i w pięknych kolorkach:)

Asia pisze...

sliczne kolczyki:))
Pozdrawiam Asia

Mysia pisze...

Kiniu są przepiękne!

Gazynia pisze...

przecudne!!!

CyberJulka pisze...

Cudne kolczyki! Pozdrawiam!

Cyber Julka
http://cyberjulka.blogspot.com/

Ania Ploch pisze...

No widzisz?! Ja tam uważam że do wszystkiego trzeba dojrzeć :) Chyba że się nie dojrzeje to trzeba sobie odpuścić, inaczej nie sprawia przyjemności.


Pięknie wyszły i ucieszą Obdarowaną na pewno :)

Aneladgam pisze...

Śliczne i jaki oryginalny kształt!
Czasem warto trochę "odpuścić", żeby struna nie pękła, ale potem idzie lżej :)

moteczek pisze...

Nie tylko wyszły porządne, ale na dokładkę są bardzo ładne:))
Pozdrawiam

Marina pisze...

Prześliczne! Delikatne, urocze, kobiece:)

damar5 pisze...

Sa sliczne :)
Poz.Dana

ann_margaret pisze...

Cudne kolczyki!!

Colorina pisze...

prześliczne:))

Yrsa pisze...

Bardzo pięknie Ci wyszły , ładny kontrast koralików i czarnych nici , podobnie jak w filcowym kwiatku .
Obserwowałam koleżankę jak robiła kwiatki metodą frywolitkową , to zajęcie dla cierpliwych i dokładnych , po efektach widać ,że taka jesteś.
Pozdrawiam Yrsa

Alqni pisze...

Ale co się dziwić jak mistrzynia jestes w tej kwestii:))

Jomo pisze...

I wyszły CUDNIE!!

Anonimowy pisze...

Te kolczyki sa sliczne dziekjuje Ci bardzo za nie są cudne i najważniejsze ze MOJE :P:)!!!! Pozdrawiam i całuje Monika

Nerula pisze...

Cudne, precyzyjnie wykonane, pełne elegancji. Idealne uzupełnienie do sukni wieczorowej.