sobota, 16 lutego 2013

Dimkowy RR - marzec


Zabrakło mi 7 minut, aby obrazki z lutego i marca zrobić w jednym dniu :O)
Nie bardzo chciało mi się zabierać za ten kapelutek.
No jakoś od początku ten wzór mi nie leżał, jednak kiedy już do niego zasiadłam nie mogłam się oderwać.
Po ukończeniu obrazeczka muszę stwierdzić, że ogromnie mi się podoba ;O)
Haftowałam go na kanwie Romayi


Kanwa Romayi oraz Relitki to dwie, które spędziły u mnie najmniej czasu, bo tylko 5 dni.
W zeszły piątek powędrowały dalej w świat :O)

9 komentarzy:

Unknown pisze...

Kapelusik wygląda super

romaya pisze...

Piękny, dziękuję :-)

Lidka (adzia1313) pisze...

Śliczny hafcik!

Mariolenka pisze...

jeszcze zostały tylko dwa miesiące ;) Super ;)

w związku z nitką pisze...

Może moja miłość do Irlandii to sprawia, ale ten kapelusz byłby moim faworytem i gdybym haftowała kalendarz, najwięcej frajdy by mi sprawił :)

rekodziela.com pisze...

Przesliczne! Zapraszam do nas :-)

Unknown pisze...

uroczo wygląda ten kapelusz :)

Elunia pisze...

bardzo gustowny

Alqni pisze...

widzę , ze zaklinasz wiosnę:)) aż mi się zachciało odkurzyć hafcik jakiś:))