wtorek, 7 czerwca 2011

Wracam


Oj długo mnie tu nie było. Powodów mojej nieobecności jest tyle, że dużo byłoby pisać. Grunt, że wszystko powoli się normuje, a i mnie zatęskniło się za blogowaniem.
Dzisiaj będzie jeszcze o rzeczach zaległych, nawet bardzo zaległych.
Po pierwsze karteczki, które przywędrowały do mnie z różnych stron Polski na Wielkanoc.

Od Edy


Od Ilonki


Od Ani (mój najmłodszy jednak zdążył ją złapać w swoje łapki i "ozdobić", zanim zrobiłam zdjęcie)


Od Eli


Od Lucynki


A po drugie przyszła też wygrana od Marzenki
Przepiękny obrazek pergamano i masa scrapowych przydasi


Dziewczyny - bardzo gorąco Wam dziękuję, ściskam serdecznie każdą z osobna :O) Sprawiłyście mi niewyobrażalną radość.

8 komentarzy:

Aneladgam pisze...

Miło Cię znów widzieć :)

Mysia pisze...

Kochana no już myślałam że coś się stało, bo Cię nie widywałam ani tu ani na podwórku ;o(

Yrsa pisze...

Kiniu co za ulga , nareszcie jesteś .Kartki piękne , każda wyjątkowa i oryginalna .
Pozdrawiam Yrsa

Kinga pisze...

Kochana, jak dobrze, że już jesteś, teraz czekam na te bombowe rzeczy, które nam będziesz pokazywać:)

eda-1 pisze...

Noooo, nareszcie jesteś!!!!!! Bardzo się cieszę!!!!! Ściskam!!!!!

Marina pisze...

Wróciłaś! Cieszę się bardzo!!!

Magiczna Fabryka pisze...

Witaj, z powrotem:)

Iskierka pisze...

Przepiękne kartki:) Witaj z powrotem:)