czwartek, 12 lipca 2012

Na pomarańczowo


Jakoś nie ciągnęło mnie nigdy do brania udziału w wyzwaniach.
Tym razem jednak pewne wyzwanie przyszło mi z pomocą :O)
Potrzebowałam jakiś notesik na Dimkowego RR'a u Cinki, a kompletnie nie miałam na niego pomysłu.
Kiedy natknęłam się na blog Scrap Pasji natchnęło mnie ;O)
Efektem czego jest notesik w pomarańczach


Materiały użyte do wykonania notesika:
Wykrojniki B146 Pine Branches
Wykrojniki Labels Seventeen
Wykrojnik motylki
Wykrojnik Swirl
Maszynka BIG SHOT starter kit
Kółeczko do albumów 2,5cm

10 komentarzy:

Kinga pisze...

Kiniu jakie cudo, jestem dumna z tak utalentowanej siostry! Brawo!

Dorota pisze...

Przepiękny albumo-notesik!
Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrap Pasji :)

haftyśka pisze...

świetnie to wymyśliłaś!

Ela pisze...

piękne małe dzieło:)
będzie świetną pamiątką po rr:)

Ozdobniczka pisze...

Śliczny notesik :)

Colorina pisze...

Cudny!i wykrojnik jaki piękny:)
:*

Yrsa pisze...

Na pomarańczowo , ale swoje kolory też przemyciłaś , udana kompozycja .
Podoba mi się kształt i lekkość elementów wakacyjnego / jak sądzę / notesika .
Pozdrawiam Yrsa

Joanna pisze...

Ślicznie i oryginalnie :) Pozdrawiam

ThimbleLady pisze...

notesik jest niezwykły

jawora pisze...

ładny /bardzo/
i fajnie że nieduży