czwartek, 4 lutego 2010

Wyróżnieniowe szaleństwo


Szaleństwo, istne szaleństwo :0)
Nerula , Grażka , Szupa oraz Justyna obsypały mnie wyróżnieniami





a ja chyba nie bardzo na nie zasługuję.
Zwłaszcza teraz, kiedy u mnie kompletnie nic się nie dzieje.
Jakoś pogoda za oknem nie bardzo mnie nastraja do tworzenia czegokolwiek.
Ale dzisiaj nastrój zdecydowanie lepszy, bo za oknem zrobiło się biało :0)
Samopoczucie od razu lepsze.
Nie mniej jednak bardzo serdecznie dziękuję, może te wyróżnienia zmobilizują mnie do pracy :0)

Ja chciałabym chciałabym przekazać je kilku osobom, nie będę uzasadniać, wystarczy do nich zaglądnąć i wszystko będzie jasne:
Edytę
Dorotę
Nerulę
Marzenę
Jasmin
Aploch
Carpediem
Lorenę
Gazynię
Justynę

3 komentarze:

eda-1 pisze...

Gratuluję!!! Kiniu, jak najbardziej zasługujesz na te wtróżnienia:) A ja ślicznie dziękuję za przyznanie ich mnie:)

Dorota pisze...

Bardzo, bardzo dziękuję za wyróżnienie! :*

Jasmin pisze...

Kiniu ślicznie dziękuję za wyróżnienie, poprawiasz mi humor