wtorek, 9 października 2012

4000


Od wczoraj sprawdzałam czy to już :O)
No i dzisiaj się doczekałam.
Padł 4000 komentarz na blogu.
Oczywiście jak to w zwyczaju mam osobę, która postawiła tę kropkę nad kolejnym i, obdaruję drobnym upominkiem.
A tą osobą jest....


Nie inaczej jak Lorena24 :O)
Żeby nie było niedomówień, widać to dopiero po powiększeniu obrazeczka ;O)
Prezencik postaram się przygotować najszybciej jak tylko dam radę.

Jest mi niezmiernie miło, że tak licznie do mnie zaglądacie i komentujecie.
Bardzo dziękuję!!!

6 komentarzy:

Alojka pisze...

gratuluje, to naprawdę sporo
pozdraiam

Gazynia pisze...

Wow! Gratuluję tylu komentarzy!!! Aż pobiegłam zobaczyć ile jest u mnie, no i jeszcze brakuje ok. pół tysiaka;)

Anek73 pisze...

Wspaniale! Gratulacje dla Loreny i dla Ciebie - za tyle komentarzy :) Ciekawa jestem, co dostanie zwyciężczyni:)

http://anek73.blox.pl

lorena24 pisze...

Jestem totalnie zaskoczona-dziękuję!!!

Kinga pisze...

Gratulacje dla wyróżnionej a dla Ciebie za wytrwałość i talent jaki wkładasz w każdą swoją pracę!

yenulka pisze...

to ja się wpiszę na poczet kolejnych 4000 komentów :)