piątek, 17 lutego 2012

Smocze walentynki


Mój M., podobnie jak ja, jest miłośnikiem fantasy.
Na walentynki powstała dla niego frywolna zakładka...dziwne połączenie facet i frywolitka...ale w takim wydaniu może ujdzie


Smoczysko wykonane według tego wzoru, miało być całe czarne, ale z okazji święta zakochanych przemyciłam czerwieni kawałek ;O)
Do smoka miał być dodany "Taniec ze smokami cz.2" George'a R.R. Martina...ale nie zdążyli z drukiem przed 14.02 :O)


Śnieg...fajna sprawa, ale gdy siedzimy na polu trochę dłużej, to moja psica wygląda tak...


Po szaleństwach trzeba się posiłkować letnią wodą, aby to z niej odmrozić :O)

12 komentarzy:

piaseiza pisze...

Ten smok to majstersztyk, jestem pod ogromnym wrażeniem!

Ruczek pisze...

Smok cudowny! Też bym takiego chciała ;)
Zazdroszczę zdolności :)

Blue-Anna pisze...

Extra, w pełnym locie, słychać szum skrzydeł:)

Edyta pisze...

Zakładka przepiękna jestem zachwycona. A Twoja psinka podbiła mnie na całego.

Ulcia pisze...

Wspaniałe wykonanie- faktycznie majstersztyk. Już od pierwszego wejrzenia miałam skojarzenie z cudownym filmem animowanym " Jak wytresować smoka" Polecam wszystkim dzieciom tym dużym i tym małym, a nawet tym bardzo... dorosłym dzieciom:). Pozdrawiam cieplutko:) pozostając pod wielkim wrażeniem piękna Twych prac.

Lawendowa Kraina Robótek pisze...

wspaniały pomysł i super wykonanie, bardzo mi sie podoba ta zakladka, zwlaszcza ze ja tez lubie fantasy. psina slodziutka :)

Nitka Czarodziejka pisze...

Smoczysko fantastyczne w obu znaczeniach tego słowa. I dobrze, że ma czerwone skrzydła. Cały czarny byłby smutny i monotonny, a ten jest wspaniale krrrrrwiożerrrrczy :)

Asia pisze...

Super smocza zakladka:)
Pozdrawiam Asia

poplątany świat pisze...

Z czerwonymi skrzydłami ten smok wygląda na "bardziej" żywego ;)

Dorota pisze...

Bardzo oryginalna zakładka i fantastyczny prezent dla wielbiciela fantasy!

donka66 pisze...

Frywolitka to nie moja bajka, za to piesek - i owszem :) Cudny bałwanek :)

Ewa pisze...

ten smok jest fantastyczny - chapeau bas!