piątek, 19 sierpnia 2011

Niespodzianki pourlopowe ;O)


Pierwsza przywędrowała od Lucynki.
Właściwie były to dwie niespodzianki.
Oczywiście nawet na opakowaniu nie mogło zabraknąć motylków ;O)


Pierwsza z okazji moich imienin


A druga z zabawy "Podaj dalej"


A w woreczku niesamowity komplecik


I cały prezent


Druga niespodzianka przyleciała od Magdaleny. Był to prezent z wymianki "Opaska dla Smykałki"
I tutaj motylków nie zabrakło ;O)


Dziewczyny dziękuję Wam z całego serca. Wasze upominki wprawiły mnie w niesłychanie dobry nastrój, dzięki czemu mogłam wreszcie "wrócić" z urlopu ;O) 


Mam też ogromną prośbę....
Zgłosiłam zdjęcie do konkursu Cyfrowego Polsatu i National Geographic Channel w kategorii "Ty i Twój pupil"


Niestety nie da się wkleić linka do konkretnego zdjęcia, dlatego tym bardziej będę wdzięczna za każdy oddany głos.
Zawsze to ciut bliżej do spełnienia marzenia :O)

EDIT: Dziękuję bardzo Elishafciarce :O) Buziak wielki :O)

20 komentarzy:

barbaratoja pisze...

Moim zdaniem zdjęcie wyróżnia się, bardzo mi się podoba. Przypomnij w następnym tyg, nie doczytałam jak długo konkurs ma trwać

Ulcia pisze...

też od Lucynki dostałam podobne pięknoty!

Lucyna pisze...

Aż się zarumieniłam od pochwał ;)

Pozdrawiam

Renata Cz.P. pisze...

Oddałam głos. Link jest taki http://ngc.jaaqob.com/photos/show/pid/19687

Stella pisze...

Bardzo fajne zdjęcie. Ja też oddałam głos. Pozdrawiam.

Karolina pisze...

świetne zdjęcie :) naszukałam się oj naszukałam aż w końcu znalazłam i głos oddałam :) powodzenia w konkursie

Aneladgam pisze...

Zatrzepią Cię te motyle kiedyś ;)
Zdjęcie znalazłam i z przyjemnością zagłosowałam, większość prac w galerii jest moim zdaniem w ogóle nie na temat. A Twoje jest świetne!
Przychylam się do prośby Barbary.

april79 pisze...

wspaniałe prezenty,fajnie być fanką motyli, takie piękne prezenty się dostaje:)
a na zdjęcie zagłosowałam, jest super, i potwierdzam co mówią dziewczyny-przypominaj o konkursie, bo przez to głosowanie tylko raz w tygodniu może komuś umknąć z pamięci:)

Marina pisze...

Skorzystałam z linku podanego przez elishafciarkę i oddałam głos na twoich pupilków:) Niespodzianki dostałaś cudne!!

Marina pisze...

A co do spotkania, planuje wrócić na sobotę i męża urabiam:) Nasze zamówienie przedwczoraj wreszcie zostało skompletowane i wysłane, mam nadzieję szybko dotrze:)

KasiaS pisze...

Zdjęcie obłędne i z przyjemnością na nie zagłosowałam :-)
Śliczne prezenty!

Asia pisze...

Super prezenciki:)Zdjecie bardzo fajne i juz lece oddac na nie glos:)))
Pozdrawiam Asia

My colorful world pisze...

Głosik oddałam bo zdjęcie urocze :) A prezencików tylko pozazdrościć :)

5.monika pisze...

Witaj Kiniu:)
Dawno nie zostawiałam po sobie śladu.
Zdjęcie jest rozbrajające i już oddałam na nie swój głos.
Do tej pory kojarzyłam Cię z długimi włosami.W nowej fryzurce wyglądasz rewelacyjnie.Narobiło mi się trochę zaległości,ale z przyjemnością je odrobię.
Pozdrawiam:)))

Anek73 pisze...

Prezenty dostałaś cudowne - najbardziej podobają mi się te podkładki :)

http://anek73.blox.pl

Kinga pisze...

Ale u Ciebie pięknie, jak zawsze tylko wzdychać:)

Gazynia pisze...

Cudowne prezenty!!!
A głosik oddany:)

Magda pisze...

Świetne prezenty a zdjęcie jeszcze lesze :) Oddałam swój głos. Pozdrawiam M.

yenulka pisze...

świetne prezenty - podkładki bardzo mi się podobają :)

Anonimowy pisze...

Kinia głos oddany i to nie dlatego,że Cie lovam ale dlatego,że zdjęcie jest genialne!

Widać,że Maruś kocha swojego pupila z całej siły!!!!

Trzymam kciuki,żebyś wygrała!


Dorota