niedziela, 13 lutego 2011

Znów zostałam zmobilizowana


Od dawna myślałam, aby podziękować w jakiś sposób osobom, które do mnie zaglądają i zostawiają tyle ciepłych słów.
Rozważałam różne wersje...poprzednia z niezamieszczaniem informacji o mojej niespodziance nie poskutkowała. I tak na liście znalazły się osoby całkowicie mi nieznajome...
Na szczęście z pomocą przyszła Aneladgam.
Tak bardzo spodobała  mi się jej wersja "candy", że postanowiłam "skopiować"...mam nadzieję, że nie naruszam praw autorskich ;O)
Wzięłam się za podliczanie "głosów".
Podium postanowiłam jednak nieco zmodyfikować...
Wśród osób najczęściej komentujących znalazły się osoby, które są mi bardzo bliskie, z którymi mam w zasadzie stały kontakt...dlatego postanowiłam, że nie będę brała ich pod uwagę...
Wiem, że nie będą mi miały tego za złe, bo i tak jakąś niespodzianką je uraczę :O)
W kolejności alfabetycznej są to:
Ania
Colorina
Eda
Pysia
Natomiast osobami, które teraz chciałabym nagrodzić...w zasadzie nie nagrodzić, a podziękować są:
Magiczna fabryka
Aneladgam
Gazynia
W kwestii upominków pozostanę przy prototypie :O)
Czekam na sygnał co mam dla Was przygotować :O)

8 komentarzy:

Edi pisze...

Myślę,że to bardzo fajny pomysł!

Mysia pisze...

Bardzo fajny pomysł ;o)

Aneladgam pisze...

Oczywiście, że nie mam za złe :)
A już jak zobaczyłam siebie na liście, to aż mi dech z radości zaparło!
Jeśli mogę poprosić, to chciałabym malutki frywolitkowy kwiatuszek, ale naprawdę malutki, taki który mogłabym przykleić do spinki Smykałki. Mam taką "klamerkową" zupełnie bez ozdób i myślę, że błękitny kwiatuszek wyglądałby super. Dziękuję Ci serdecznie za wyróżnienie mnie w ten sposób :* Ja tu jestem, bo uwielbiam tu być i piszę, bo uwielbiam do Ciebie pisać :D

SZTUKA SPLOTU pisze...

Kiniu, wzruszyłam się bardzo, gdy zaliczyłaś mnie do osób sobie bliskich, bo wiesz dobrze, że tak samo myślę o Tobie :) I doprawdy, niczego więcej mi do szczęścia nie trzeba :) Nawet nie wiesz, jak bardzo jesteś dla mnie ważna. Przytulam Cię mocno :)

Magiczna Fabryka pisze...

Dziękujemy, jest nam bardzo miło :)

Kinga pisze...

Kiniu, a co miałabym mieć Ci za złe? ja tu zaglądam dla Ciebie, bo jesteś dla mnie kimś wyjątkowym i bliskim, Siostra, ale o tym już wiesz...:)
buziak

Gazynia pisze...

O rany, czym ja niegodna sobie zasłużyłam na taki zaszczyt!!!
Zagladam do Ciebie, bo uwielbiam to miejsce, każda Twoja praca to takie małe dzieło sztuki! Mnie ucieszy najmniejsza rzecz, jaką od Ciebie otrzymam -na pewno znajdzie się na honorowym miejscu w moim domu!
Dziękuję serdecznie:)

Colorina pisze...

Kiniu...uwielbiam Twoją twórczość i uwielbiam Cię tutaj odwiedzać:))
wzruszyłam się bardzo:))największe wyróżnienie jakie mogło mnie spotkać:))buziaki:))