środa, 15 grudnia 2010

Wymianka z Edytką :o)


Jeszcze jesienią wymyśliłyśmy sobie z Edą świąteczną wymiankę.
Dzisiaj przesyłkę otrzymałam, o którym to fakcie natychmiast poinformowałam Edytkę, bo umawiałyśmy się, że otwieramy obydwie w tym samym czasie :O)
Kiedy otworzyłam paczkę moim oczom ukazał się pakunek w moje ulubione motylki


Kiedy otworzyłam paczuszkę (czyt. rozszarpałam piękne motylki) moim oczom ukazało się to


Piękne prawda?! Ale to jeszcze nie koniec...
Z torby zaczęłam wyciągać inne skarby.
Poszewki na poduchy dla moich chłopaków


Ale i to jeszcze nie koniec
Eda przygotowała dla każdego członka mojej rodziny podkładkę z jego inicjałem i przepiękną karteczkę, również haftowaną


I było coś jeszcze...już nie wykonanego przez Edytkę własnoręcznie, ale przeznaczenie ma równie ważne i cenne


Kubeczek ze ślicznym ptaszkiem. Edytka dla siebie nabyła taki sam, będziemy teraz pomimo dzielących nas kilometrów, pić sobie razem kawkę lub herbatkę, którą z kolei dostał w prezencie mój mąż :O)

Edytko, siostro moja  kochana, bardzo, bardzo, bardzo dziękuję. Tych bardzo powinno być zdecydowanie więcej. Prezentem jestem zachwycona. To najlepszy prezent jaki w życiu dostałam.
Dopracowany, tak bardzo trafiający w moje gusta, po prostu prezent idealny!

A ja dla Edytki przygotowałam między innymi bombki we frywolnych kubrakach


I świąteczną karteczkę 


A jak ktoś ciekaw co tam jeszcze było to musi się udać do Edy, gdyż w ferworze pakowania część umknęła spod aparatu :O)

19 komentarzy:

Edi pisze...

Byłam, widziałam i muszę wrócić zostawić komentarz. Powiem tylko,że szalenie zazdroszczę takiej wymianki. Piękne rzeczy dziewczyny robicie, naprawdę zachwycające. A frywolitka wbiła mnie w krzesło.

Aśka pisze...

Powiem tak! Te bombki w skrzyneczce to prezent o jakim chyba kazdy marzy! Taki prezent na lata!!!! Piekne!!! Pocichutku zazdroszcze ;)

piegucha pisze...

Świetna wymianka i obie strony jak widzę zadowolone, choć prezenty tak różne. Mnie się nahbardziej podoba torba, bo na ich punkcie mam bzika:) A Twoje bombki - bombowe:P

SZTUKA SPLOTU pisze...

Kiniu, wiem, ile kosztowało Cię zrobienie prezentu: poszukiwanie odpowiedniej wielkości bombek, koncepcyjne dylematy, zdobienie skrzyneczki, wyhaftowanie koperty, wszystko po mistrzowsku wykonałaś. Prezenty od Edytki prześliczne - wszystko w tematyce świątecznej, bajecznie kolorowe, Ale najcenniejsze są te myśli o sobie wzajemnie, które towarzyszyły Wam podczas pracy. To pochylenie się nad drugą Osobą. To piękne.

Colorina pisze...

cudne wszystkie prezenty...jestem pod ogromnym wrażeniem Waszych prac:))widać ile serca i pracy w to wszystko włożyłyście:))frywolitka zapiera dech w piersiach:))coś pięknego:))a przepięknie wszystko skomentowała SZTUKA SPLOTU:))

Lucyna pisze...

Kiniu,

cóż więcej mogę dodać, dziewczyny powiedziały wiele słów. Ja po psortu jestem pod takim wrażeniem, że słowa twgo nie są w stanie wyrazić

pozdrawiam serdecznie

Ania Ploch pisze...

Kiniu, już napisałam u Edy że latam pomiędzy Waszymi blogami i napatrzyć się nie mogę! Fantastyczne prezenty! Mistrzostwo wykonania! Zresztą, jak to zwykle u Ciebie :)

Jasmin pisze...

Kiniu już pisałam u Edy, obie wymiankowe prace jak jednej tak i drugiej są tak cudne że gapię się bez przerwy.
Ja chcę takie bombki !!!!!!!!!!!!!
oczy wyszły mi z orbit na ich widok.
A tak w nawiasie , widząc motywy na poduszkach dla chłopców przyszła mi myśl że fajnie by się prezentowały na bombkach,hm, tylko takich nie mam, ale dało mi to do myślenia.Pozdrawiam cieplutko

ANA pisze...

I tu też cud, miód i... prześliczności.

Aneladgam pisze...

No i co tu mówić.... Po prostu widać, że się kochacie jak siostry :)

Ela pisze...

Jesteście niesamowite!!:) tak sobie oglądam i wzdycham:)

eda-1 pisze...

Ja wciąż jestem w tej radosnej euforii! Bombki leżą na honorowym miejscu, a ja sobie do nich co raz podchodzę patrzę, dotykam i jestem przeszczęśliwa:)))))

Kinga pisze...

Ależ cudeńka - bombki są perfekcyjne, ale i ta torba cudna, bo ja też mam takiego bzika.

lorena24 pisze...

Wszystko jest P R Z E C U D N E!!!

moteczek pisze...

Kiniu, u Edytki napisałam:
"Jesteście niesamowite:))
Wymiankowe prezenty-niespodzianki prześliczne, perfekcyjne i z wielkim udziałem serduszka wykonane. Same cuda, cuda cuda!!!"
- u Ciebie te same słowa powtarzam, gdyż Wy jesteście dla mnie siostrami bliźniaczkami!!!
Pozdrawiam cieplutko

emade76 pisze...

Magia Siostrzanych Świąt :) Cudnie!

Anonimowy pisze...

,jjbh uy 78y777 9887 b, j u yu uhh y u yu gy yhhmhb xz,m ,m mm

zgadnij kto .. ;)

haftystelli pisze...

Przeczytałam wszystko od deski do deski, pierwszego bloga też. :-) Śliczne prace. Dodaję do linków i z pewnością będę zaglądać regularnie.
Pozdrawiam.

Anonimowy pisze...

Kingaaa jakie te bombki są cudneeee!!!!!!!!

Dorota