sobota, 6 listopada 2010

Czas pędzi...


...tak potwornie szybko, a ja nawet nie zdążyłam się pochwalić zeszłotygodniowymi prezentami :o)
Wielką pakę dostałam od Mirki i Marzenki


Piękne ozdoby pergamano :o) Już wiem, że za to się nie wezmę ;o) chyba nie mam tyle cierpliwości.
A druga od Ani, dla której miałam przyjemność wykonać frywolitkowe zakładeczki :o)
Własnoręcznie przez Anię wykonany dzwoneczek
 I kolczyki
 Dziewczyny z całego serducha Wam dziękuję!!!

Ten tydzień również był niebywale miły...ale to już inną razą :o)

5 komentarzy:

Kinga pisze...

Kiniu wspaniałe prezenty, cudne!

Colorina pisze...

prezenty fantastyczne...teraz już możesz poszaleć scrapowo...z utęsknieniem czekam na Twoje papierowe prace:))

Ata pisze...

Prześliczne prezenty dostałaś! :-)

Nerula pisze...

dobrze , że się cieszysz, a teraz czekam na Twoje prace :)

Alqni pisze...

o ja też chętnie zobaczę co wymysliłaś!